Sunday, January 15th

Ny dag, nya tag!
Idag ska jag gå ut och gå med stavar med Tintin, var längesen jag umgicks med henne. Man glider undan så lätt efter högstadiet, det har jag verkligen märkt.
Min syster flyttar ut i 7 veckor nu också, hon ska bo utanför trollhättan hos mammas morbror, bara för att hon ska praktisera på Näl (sjukhuset i thn) men hon kommer förhoppningsvis hem på helger osv. Ni anar inte hur tråkigt det är att vara ensambarn när hon åker iväg någonstans haha :D
Får hennes stora säng iallafall, det är en fördel ;)
Nu ska jag fundera ut vad jag ska äta till frukost.. kan ju inte äta bröd, jag som älskar bröd.. hm. Hatar yohgurt, äh får bli lite knäckisar!
Pusssss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback