Skyscraper

Demi Lovato - Skyscraper

En låt jag fastnat riktigt mycket är denna.. har aldrig varit så där jättehaj på Demi Lovato, men denna är fan magisk haha :)

jag har precis pillat färdigt på min vectorbild och skickat in den, känns bra! Förut idag följde Sofia med mig hem och så la vi i lite slingor i mitt hår. Ville ljusa upp det lite, så det inte ser allt för knasigt ut när min utväxt kommer ut, då jag inte orkar färga mitt hår igen på ett tag.. helst inte före studenten :) Är sugen på att testa ricinolja och se om det faktiskt växer mer, vill ha superlångt hår :D

Ska gå och kolla på lite filmer nu på tvn, det är illa nu när vi fått guldpaketet på viasat, för.. tv1000 kanalerna är beroendeframkallande. Kollade på 3 filmer bara igårkväll haha. ILLA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback