Give me summer

Jag är nog inte den enda som längtar efter sommar nu. Saknar att sitta under vårt stora körsbärsträd i en jätteskön, röd solstol, med solen i ryggen och datorn i knät. Inte så vidare socialt kanske, haha men det är jävligt skönt ;)
Eller sena sommarkvällar, att gå ut på promenad till landet eller till sjön.. kan man sakna det mer? Känns så tråkigt att det ska vara kallt och man inte vill vara ute ens.. på sommaren är jag ute tamejfan hela tiden!
Idag har jag bara legat i soffan och kollat på filmer på tv1000 kanalerna haha, beroooeeendeeeframkallande!
sett bland annat; dumma mig, trassel, bounty hunter och nu ska jag och syster kolla på grown ups! så jävla bra film :) :D
oj, just de ja.. pappa grillar. Kanske därför jag får sommarkänslor, och japp, han brukar grilla på vintern :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback