If you want to, I can save U

Michelle Branch - All you wanted

Hittade en rätt bra bild på Google, tidigare har jag bara sökt på medaljongsjukan/fjällros och då har det inte kommit upp så bra bilder. Nu sökte jag på pityriasis rosea och då jävlar kom de bra bilder! Så som gubben ser ut på magen, gör jag också. Fast nu är det mer vid brösten och halsen, och har kommit många på armarna samt låren. Även mer på ryggen :(

Äckligt va? Blir kul sen när vi ska ta skolfoto, jag sa det till mamma att jag kommer få ha något med hög krage, eller skaffa en superbra concealer. Hon tyckte jag skulle ha en sjal eller halsduk... Och när jag kommer kolla på fotot sen i livet, så kommer jag komma ihåg att det var sista året i skolan som jag fick detta. Något som ingen i min familj någonsin hört talats om förut. Grejt..

Stannade hemma från skolan idag, gör detta imorgon med. Håller på att tappa rösten totalt :/ Och har sovit hela dagen i princip, därför det vart dåligt med uppdatering! Ska kika lite på the secret life of the american teenager nu och knapra vicks,

puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback