Congratulations and celebrations!

Stort GRATTIS till min syster Ewa som fyller 20 år idag!

När vi väckte henne så vart det värsta snorpartyt. Jag, mamma och Ewa är ju förkylda så det blir ju en rolig födelsedag för henne ;) haha! Ne men jag tror vi ska äta Klings glasstårta (OMNOMNOMNOM), och sen.. ja sen vettifan. Ingenting? Vi har ju redan haft kalas för henne :)

Ser ut som att jag måste dra till skolan imorgon, jag mår inte så mycket bättre, men kan inte missa morgondagen. För första lektionen är digitalt skapande och då skulle vi gå igenom photoshop och kanske några andra adobeprogram, och med tanke på att jag är seriöst sämst på sånt så måste jag nog dit. Sen har vi kultur och stilhistoria, och det är ju då några i klassen ska läsa upp vad dom tränat in om gamla egypten och det måste jag anteckna (ska få bra betyg i det har jag bestämt) och efter det har vi religion, då vi ska redovisa om döden.

Ja. Jag måste åka, skit också. Fast tur att det bara är en dag och fredag är ju så kort och onödigt så lite får jag väl offra. :) Just det ja, angående kortet på bilden så tvingar mamma mig i princip ALLTID numera att skriva. Bara för vi lärde oss kaligrafi (stavning?) i ettan. UTNYTTJARE! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback