caramelli

Tjenus!
Ligger i sängen nu och äter karameller från Läckö Slotts souvenirbutik :) Dyra, men riktigt goda. Dock saknar jag fjolårets karameller, nämligen deras jordgubbskarameller! to die for, lovar :O
Dom kanske skulle ta in dom igen nästa år, så det får jag fan hoppas! :D
Iaf, fattar ni hur underbart det är att kunna TUGGA på karameller? Efter att haft räls och så konstiga tänder så har det inte riktigt gått, men nu är det som att vara i himmelriket. Äta knäckebröd också!
Åkte hem tidigt från skolan idag, min mage har krånglat i många dagar nu och jag vet inte varför. Kanske håller på att bli lite för mycket så kroppen säger ifrån.. men det kan jag tyvärr inte hjälpa. Hoppas det går över tills vi åker till London :O
6 DAGAR KVAR! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback