Mandy Tsung

I måleri har vi en bit på 80 timmar som vi ska lägga på designuppgifter. Jag gjorde tidigare en tavla med batman, men det vart inget svårt och jag gjorde klart den relativt snabbt.
Sofia höll på att måla en stor tavla med en surrealistisk kvinna på den och jag älskade hur mycket fina detaljer det var, så vi kollade upp vem konstnären var och kollade igenom hennes verk för att hitta något som jag kan lägga ner mycket tid och kraft på.. och det blev denna :)
(Konstnären heter Mandy Tsung btw).
Så idag mådde jag sketabra på målerit, det här är vad jag gillar och göra.. även om jag inte skulle ha det som jobb så skulle det definitivt kunna vara en  hobby :D
Har ett sånt sug till och åka till skolan och fortsätta måla.. illa va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback