I would rather be in the snow

Har gjort en inbakad fläta på mig nu, och sitter i mina ballongbyxor och min snygga yoda t-shirt och kollar på 17 again på tv4. Eftermiddagen bestod utav att karva pumpa, fast hade förjävla svårt att hitta något bra! Men tillslut hittade jag något helt okej, och tack vare den så verkar jag nu som ännu mer än vampyrnörd. haha  ;)
Bild kommer imorgon eller nått :)
Och jag hoppas att ni kommer ihåg att ställa om klockan vid 3 inatt, en timma bak! Nu går vi mot vintertid.. brrr...
Nu blir det "ljusare" morgnar och mörkare kvällar. Snarare mörkt hela tiden, börjar dampa redan nu över att det är kolsvart ute vid 6 redan. Saknar sommaren då man kunde va ute vid halv 12 på kvällen och det fortfarande var ljust! fett najs.. men nu ska vi ju inte klaga, tänk på dom där uppe i Sverige. På sommaren har dom ständigt sol, på vintern har dom ingen sol alls! :d eller en timma kanske det var.. hm. :D
Bara att börja att invänta snön nu, förra året kom den för första gången vid denna tiden.. fast det är nog alldeles för varmt ute fortfarande. snösnösnööööö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback