Hold on one more day

Jag och Ewa åkte förut till mormor med smörgåstårta och stora nybakade kanelbullar. Känns bra att bara umgås med mormor sådär, för det har vi inte gjort förut och jag vill verkligen ta tillvara på all tid som finns till att träffa nära och kära.
Även där så fick jag låna hennes kamera till London.. jag har ju ingen för min gick sönder. Så gick ut och testade hennes lite, liten och händig och ger bra bilder både från vanligt håll och nära :)
Ska snart locka ewas hår, hon ska dra iväg på inflyttningsfest. Kommer allt bli ett stort uppdrag med tanke på att hennes hår är cptjockt :O
Aja, inte hänt så mkt mer, kommer inte hända så mycket mer idag ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback