Adventspyntning

Sorry för att jag varit off, men jag la upp 2 inlägg som var menade att vara på dom dagarna jag inte blogga så checka under detta inlägget sen! :)
Vi började adventspynta lite idag, satte fram adventsljusstakarna och jag och min syster satte fram våra stjärnor i fönstrena. Ewas rum är så gott som klart nu, hon har gardinerna och alla möbler på plats, och det gjorde en jävla skillnad!
Huvudvärken håller på att försvinna men tror knappast  att den kommer göra det. Men hade en jävla tur som upptäckte den i tid och kunde genast ta tabletter :O annars brukar jag vara i skolan när jag får det, och då tar det ju ett bra tag innan jag är hemma och kan ta dom. So i was lucky :)
Men ah, får försöka skärpa mig på bloggfronten nu!

Kommentarer
» writing service

Jag har samma gnista! När de har använt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback