En jävla dag kvar :-)

Som sagt så har jag målat hela dagen idag, vi var på Witte industrier och målar om lite kontor. Nackdelen är att det är förjävla varmt där inne, så man avled ju rätt hårt. Vi ska dit imorgon och göra klart allt, skönt de! Egentligen är det grabbarnas jobb men dom är ju sega så vi bra flickor får hoppa in och göra klart det snabbt :)
Bäst av allt är ju att det är fredag imorgon, vet inte riktigt vad jag ska göra - dock vet jag att jag ska kolla på sista avsnittet av Vampire Diaries på säsong 2!! :o spännande. Känner att jag kommer gråta lite mer igen haha..
Läste att det blir en säsong 3 också, så det är ju jävligt tur, det är ju en skit bra serie :D
SEN SÅ ÄR DET BARA 4 DAGAR KVAR NU!! herregud så jag taggar!
ååååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback