There's been a long time since I had some fun

Hej bloggän!
Jag är verkligen en trött chey nu. Vi fixade Id-bild till kortet, och det gick fan asfort??? men ah, hade typ slickat hår på bilden, inget vackert, men det är ju iallafall något, plus att jag inte ska visa den för mer än tjänstefolk om man säger så :) Sen stod vi på banken ett jävla tag och förde över pengar till mitt konto, fixade id-kortet och aktivera mitt bankkort. hähä
Förövrigt, min nya klänning/top från H&M, den på förra inlägget - älskar jaaag! det är verkligen 50-60-tals känsla över den och tyget är typ sånt som man hade då. Den var svinful när den hängde på kroken, men på... bah! vilken känsla ;)
______________________________________
Imorgon ska jag till tandregleringen och möblera om tänderna lite mer, och förhoppningsvis så är det näst sista gången jag är där!! *hoppas*  Ska bli skönt att slippa helvetet och komma ut i världen med nya raka, vita tänder!
:-D
vackra cheyer

Kommentarer
» Vivi

Har du skaffat bil? ;) Och om inte, när gör du det?

2011-03-01 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback