College road trip

Sitter och kollar på College road trip på kanal 5. Än så länge verkar den rätt bra, kanske med tanke på att dom har en söt liten gris med som ah, är rolig, på något sätt. Och min humor ska man inte leka med, den är farlig. Skrattar väl åt allt typ! :o
Får se hur  mkt jag uppdaterar egentligen, har seriös jävla bloggtorka, haha :( Men ska försöka. Kanske ska kolla på den där skiten som kallas Melodifestivalen.. det är ju final idag.. har jag för mig. Fan det programmet har blivit en stor jävla flopp dom senaste åren. Jag vill ha 80-tal, vill ha låtar som är kassa men så jävla bra att dom sitter i hjärnan ( på ett bra sätt ) plus att 80-tals soundet är ju speciellt. hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback