Searching for the thrill

Tjena tjena :D
Igår var det ju en sån där seg dag, då man ville sitta inne. Vilket jag gjorde.. har blivit lite av det nu det senaste, men har vart så himla trött! Kollade på Water for Elephants, vilket är en superbra film med Reese Witherspoon och Robert Pattinson i huvudrollerna. Rekomenderar verkligen den! :)
Sen började jag kolla på Nanny McPhee and the big band.. men jag somna efter halva. Kände för ett lite halvlöjlig film, och tyckte att den var alldeles för lik den första filmen så ah, somnade gött... ;)
Drog till Maja på kvällen, så vi satt i ett partytält i deras trädgård med hennes farmor och "farfar" och pratade jättelänge. Kollade sedan lite på tv till typ halv 3, och då var jag så jävla trött så vi fick gå och lägga oss. :)
Imorse hände inte heller mycket, spelade lite cod - vilket jag sög på hahaha! Men det var första gången så ska väl inte klaga ;)
Ska sitta och ha det gött i uterummet nu,
puss ♥


Kommentarer
» elin

jag kan väl hjälpa dig om det är någon/några grejjer för har rätt mycket just nu så hinner inte sitta & göra om en hel :)

2011-07-18 09:54:04
URL: http://spottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback