Jag går och fiskar

Tjenaretjenare! :D

Vaknade 8 idag, supertidigt som vanligt.. har inte gjort så mycket, legat och kollat lite på Harry Potter. Måste ju påminna mig om vad som hänt dom senaste filmerna, haha! Kommer inte ihåg ett skit nämligen :) Och så äter jag mina överblivna kinapuffar från igår, mums!

Pappa frågade förut också om vi ska åka ut och fiska, så tjaaa varför inte! ;) Får se om vi kommer iväg eller inte, skulle vara kul att äga han iår igen. Förra året när vi åkte ut så fiska vi ett bra tag, men fick bara bottennapp hela tiden, men tillslut fick jag min lilla gädda! (som jag självklart var tvungen att ta med hem och steka upp, benigt men mättande!) Kunde dock inte stå ut att kolla på medan mamma dödade honom.. ja jag döpte han, kommer inte ihåg vad men något som var likt Gerd iallafall. HAHAHA inte okej :D

Bilder från när vi sjösatte båten.


Kommentarer
» Sannalitens.se

Svar: Hehe okej. mitt favoritland är nog Grekland tror jag. Har varit på många olika ställen där, och gillat varenda ett :) Har du varit någonstans i Grekland någon gång? Kramar

2011-07-10 22:08:44
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback