2 filmer

Eftersom jag ligger bara i min skabbiga säng just nu, så kollar jag en hel del på gossip girl, och har kollat på 2 filmer också.
Den ena heter "Trassel" ( English: Tangled) som många sett på reklam osv. Fan grymt bra film! Har inte sett en bra disneyfilm på jättelänge för inget kan mätas mot skönheten och odjuret osv.
Men den här var awesoooome! Man blev inte trött eller nått, tyckte inte den var seg och så. En riktigt bra film även för äldre, för måste ju säga, även om man blir äldre så försvinner ju inte den där lilla gossen/tösen på 7-8 år som älskar tecknade filmer!
Och den andra filmen jag såg, var "You again", som Ewe tipsa mig om. Faktiskt en rätt bra kärleksfilm och jag tycker att ni ska se den. Båda filmerna faktiskt ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback