London 5-11 oktober

Fuck yeah, det är verkligen på g. Shit alltså :D
Första gången jag kommer flyga med... mhm, det kommer inte gå bra. Med tanke på att jag lipar när jag åker höjdskräcken så kommer jag definitivt lipa över detta också. Maja får hålla min hand!
Googlade runt lite på sevärdheter och kom till en sida som visa alla affärer på oxford street, den feta shopping gatan i London. Omnomnom, säger jag bara!
Finns ju massor med affärer där som jag vill in på, och aldrig kunnat gå in på.
Så som: Kentucky fried chicken (ingen affär, jag vet, men alltid velat äta de HAHA), ZARA, Starbucks, Topshop, The Gap osv.
Sen har dom typ 1000 H&M? haha, jaja.
vill dit nu, så inte okej att vänta så här för jävla länge.
Ska gå runt med en sån där under armen varje dag, som en riktig amerikanare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback