Workout

Hade en rätt bra idag, sov 10 timmar och åkte sedan till badhuset för att träna med sofia. Blev 30 minuter på crosstrainern och 20 minuter på cykel, haha benen bara vek sig efter allt, är inte van vid det.
Sedan simmade vi några längder tills benen sa stop, och gick istället in till varmvattenbassängen och njöööööt :) de va tamejfan härligt! Låg och flöt och prata om framtiden osv, så mycket som kommer hända nu, ser fram emot de!
Efter de drog vi till skolan och jag satt och målade på min tavla, sen kom syrran och var med oss tills jag slutade. Hon ska även få min tavla så hon fick bestämma lite vad som skulle göras och så vidare :)
Sen har jag inte gjort så jäkla mycket.. sett på det nya avsnittet av 90210 och ska alldeles strax kolla på design by jane och switched at birth.. sen blir det väl att sova.
Har en fin känsla utav att jag kommer vakna med träningsvärk haha :D
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback