Series to follow

AAAAAS u know, så följer jag endel serier, samt en del som redan avslutats. Så jag ska försöka komma ihåg alla serier jag följer och följt och skriva upp dom här för er. Kanske lite tips för er som inte har något liv? hehe

The Vampire Diaries - nytt avsnitt Fredag

The Secret Circle - nytt avsnitt Fredag

Greys anatomy - nytt avsnitt Fredag

Jersey Shore - nytt avsnitt Fredag

Revenge - nytt avsnit Torsdag

One Tree Hill - nytt avsnitt Torsdag

Elsas Värld - nytt avsnitt Torsdag

Suburgatory - nytt avsnitt Torsdag

90210 - nytt avsnitt Onsdag

Glee - nytt avsnitt Onsdag

Switched at birth - nytt avsnitt Onsdag

Jane by Design - nytt avsnitt Onsdag

Gossip Girl - nytt avsnitt Tisdag

The Lying Game - nytt avsnitt Tisdag

Pretty Little Liars - nytt avsnitt Tisdag

Two and a Half men - nytt avsnitt Tisdag

Pan Am - nytt avsnitt Måndag

True Blood ( ny säsong i sommar) - Måndagar

The Secret Life of an American Teenager (Ny säsong i sommar) - Fredagar

Kim and Kourtney take New York - nytt avsnitt Måndagar

New Girl - Nytt avsnitt Torsdag

Once Upon a Time - Nytt avsnitt Måndag

Keeping up with the Kardashians (Ny säsong, vet ej?) - Måndagar

Awkward. (Ny säsong i sommar) - Onsdagar

Buffy the Vampire Slayer - håller på och kollar.

The O.C (avslutad)

 

åh herre, vet att jag glömt sjukt mkt serier nu. Men ah, detta är en del hehe :) Skrev även ut vilka dagar dom kommer ut så ni kan kolla.

 


Kommentarer
» jennifer

jag följer typ lika många som dig, ahaha!

2012-02-12 22:21:29
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback