Rising from the ground

2 förjävliga målardagar i skolan är avklarat. Dock har jag imorgon också, för skolan ska tydligen ha de la gardie open igen, och då ska ju alla småknattar komma.. igen!?
men har sovmorgon till halv 4 (hahaha) sen ska jag vara där tills 7. Innan ska jag och Sofia åka till badhuset & gymma och simma, så de ska bli gött att komma igång med de också. Fast måste rota fram bikinin.. vart den nu är!? säkert längst in i garderoben. :(
Herregud, kan knappt skriva, skakar så mycket.. det är så kallt inne i Ewas rum. Sover här när hon är borta på praktiken.. queensize bed! yeah.. men iaf, olagligt kallt.
Tänkte dra ett avsnitt av pretty little liars nu och kura ner mig under täcket :)
Pussssss

Kommentarer
» Ann-Sofie

Jag vet att det är kallt där inne, haha vissa nätter sov man fullt påklädd i myskläder och raggsockar :P



har ni luftat elementet än?^^

2012-01-18 19:18:45
URL: http://littlecherryy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback