Don't tell me?

Kom hem vid 6 efter en förjävla fin workout! vi tog åt oss som fan på gymmet och sen simmade jag 60 längder.. ajsing bajsing, kommer göra ont imorgon!

Blev så sur på min lärare idag, hon har inte sagt till mig att vi har prov imorgon (!?!?!?!?), och fick reda på det av Sofia idag. Vad hade hon tänkt? att undanhålla information till mig? :O Så är rätt lack på henne nu, brukar bli det. Nu känner jag verkligen att jag vill sluta skolan för jag pallar inte mer, är så jävla skoltrött.

Nu ska jag kolla på det nya avsnittet av 90210 och dricka vaaatteeeeen <3

puss


Kommentarer
» Ann-Sofie

ska jag komma till din skola imrgon och jag vet inte skälla på "den där"???



kram

2012-01-25 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback