Damn u fötter!

Hej hallå, hejsan svejsan! Har chillat i helgen och satte mig på en liten bloggsemester. Igår vart jag ute och gick en jävla fin promenad med stavar, men hade helt fel skor, obviously. För när jag kom hem så hade jag massa blåsor under fötterna, så nu är dom inlindade för att det inte ska komma sån där PLÖTSLIG smärta när jag sätter ner foten haha :) Ska sno med mig mammas foppatofflor imorgon så jag slipper gå omkring i mina jävla stålhettaskor. Världens obekvämaste skor! :O

Måste bara säga att, fan vilken sjuk känsla det är att bli mätt över typ ingenting. Jag är värsta matmonstret i vanliga fall, men nu när jag inte äter ris, pasta, potatis, bröd osv så har jag blivit mätt jättefort? :O Kan väl vara bra åt andra sidan, men detta får ta sin tid tycker jag. I veckan ska jag och Sofia börja gymma och simma 2 gånger i veckan, så det ska bli jävligt skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback