New, hard times

Verkligen superjobbigt att bara ändra kosten såhär! Vill ha sommar, bli röd och äta massa glass. Men jag ska nå mitt mål, det är bara så. Jag är trött på att bara sitta och göra ingenting. Vill ta tag i livet, vill känna mig mer än okej med min kropp.

Har inte blivit mycket bloggande, då jag har tänkt mycket på framtiden och sånt. Det är ett hårt val, för jag har ingen aning om hur jag ska gå till väga med min framtid :O

Iallafall, igår var jag och sofia & gymmade o simmade som vanligt, lite längre denna gången. Vilket kändes jätteskönt! Simmade även 64 längder.. ska ha de lite som mål, att simma lite mer varje gång. Imorgon är det dags igen, tur som sjutton att vi bara har 2 korta lektioner på morgonen och ska försöka gå på promenader i helgen.

förövrigt börjar det bli FÖR kallt ute, vill att allt smälter så jag kan börja jogga utan att trilla haha! :) Nej nu blir de för mkt träningssnack :) puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback