You shut me out

Haha rätt epic, jag sa till pappa igår att jag inte skulle bli förvånad om både mamma & min syster skulle bli smittade av mig också. Igårkväll säger Ewa att hon är förkyld, och nu när mamma kom hem från jobbet så var hon skitförkyld. (A)
Känner mig lite halvt skyldig hö hö .. ;)
Igårkväll hände det inte så mycket, jag och syrran kollade på idol (fick den där jävla elektropop låten på hjärnan och har haft den där sen dess) sen blev det Hollywood fruarna. Rolig kväll, jappjapp!
Stannar hemma imorgon också, tyvärr! Fuck, missar BBQ-dagen i skolan, synd det :) Tycker om att skolan börjat med lite sådana där roliga saker när man ska äta. Som i våras, då hyrde dom in 2 kockar från santa maria eller vad det var som stod och woka i 2 stora pannor till oss alla :)
Börjar förövrigt bli lite sur på lärarna som aldrig kan ta tummen ur röven och bara boka till London. Känns annars rätt jävla ovärt att betalat ett pass när man aldrig ens åker utomlands.
Plus att man ska inte förlita sig på sina elever hela tiden att dom ska kolla upp ALLT, man får faktiskt göra lite själv också. Inget duger ju åt dom. Jag vill bara komma iväg, skiter om vi bor på ett slabbigt hostel eller ett skitnajs hotell. LIKSOM, BARA BOKA!??!?! omg.
Japp nu är jag sur, ska gå och gosa med min snarkande kisse.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback