Sick and tired

White tie affair - Candle (sick and tired)

Precis vaknat, sov väl lite bättre inatt, men igårkväll mådde jag så jävla illa! Bara kom helt plötsligt, och jag blev yr. Inget roligt kan jag säga! :O Sen inatt var det fan nära att jag spydde. Den här förkylningen börjar faktiskt bli lite jobbig nu :(
Men iallafall, mammas och pappas kompisar kom ju och så hade dom typ "kräftskiva", jag joinade dom när det var dags för en liten shot och kaffe & tårta (och nej det är inte shotten som gjorde att jag mådde illa, så vek är jag inte :) )
Blir ingen skola för mig imorgon, kanske inte tisdag heller. Jag vet att mina förkylningar brukar hålla i sig ett bra tag tyvärr :O
Ska snyta mig nu och lägga mig i sängen igen... trööööööööööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback