Shoe Shine

Idag hade jag första lektionen med mitt indivinduella val, som är digitalt skapande! Och jag kan säga er att det är jävligt gött att få alla adobe-programmen installerade. Så nu jävlar ska jag bli kung på allt sånt där! ;)
- Fick en jobbig huvudvärk på den ena lektionen då var och en skulle redovisa om gamla egypten. Alla prata och fnittra, och dom som faktiskt försökte lyssna och skriva ner hörde ju inget (som jag) så jag blev bara superarg och superirriterad. Gav nog många bitchblickar haha :)
Det handlar ju liksom om betyg och det man skriver ner ska man sedan sammanställa i en inlämning. Hur fan ska jag få bra betyg om ingen kniper käft? Seriöst... vi går inte i 3an på lågstadiet längre, väx upp, ta erat liv på allvar.
Så ah vart väl lite sur idag, fast de förstår man ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback