Sakta men säkert

Tänkte börja blogga lite igen, sakta men säkert. Mycket som händer nu som sagt, och jag är allvarligt talat SKIT-TRÖTT!
Främst så har jag 1000 saker som pågår i skolan, många inlämningar m.m., samt att jag börjat på körskolan nu och körläraren sa att jag lär ha körkortet innan jul, om jag bara orkar plugga. Och jag var världens stud 7-9an, men efter att jag började måleri och allting "pluggaktigt" minskat rejält så blev det en helomvändning.
Jag kan bara inte sätta mig ner och plugga. Försöker som fanken nu, och efter detta inlägg ska jag nog öppna teoriboken och iallafall läsa minst 25 sidor. T-r-å-k-i-g-t.
Och jag tror det blir lite mycket nu med tanke på också att vi ska till London nästa vecka, så det är mycket att tänka på, beställa pund m.m.
Imorgon ska vi testa studentmössor och efter det ska jag på riskettan i 3 timmar. Efter det så blir det dans.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback