BOO YOU WHORE

David Guette ft. Nicki Minaj & Flo Rida - Where them girls at
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.
Vaknade typ för en halvtimma sen och har i princip bara sovit tillochfrån sen 2.  Kändes som att någon hade skurit i min hals, för liksom det svider cpmycket och jag har massa slem där så när jag harklar är det inte speciellt roligt kan jag säga er. Ingen idé att försöka sova...
Idag blir det ju som sagt kalas (yay) men är definitivt inte taggad, får väl hålla mig på mitt dumma rum.
ÅÅÅÅÅH jag orkar inte snora och hålla på, hur fan kan så mycket skapas så snabbt!? DET ÄR OLAGLIGT!!! bara.. försvinn.
Och jag har nyst minst 10 gånger på en kvart, bara känner hur alla baskelusker flyger ut ur mig som en jävla pistol. Inte bra.
Ni älskar mina arga pms inlägg <3
Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback