Vivere

Sitter i skolan nu, har studiepass så det är ju inget viktigt med det :)
Tror jag börjat bli piggare nu, har varit så jävla trött nu sen vi kom hem från London. Tur som fan att det inte är många dagar kvar nu tills det är helg! ;)
Jag ska även visa upp dom få saker jag köpte i London någon dag, och det är verkligen få saker. Jag menar, det gick typ inte att köpa ett skit för det vart sånt kaos i affärerna. I en stad med 8 miljoner så kan man nog förstå det :D särskilt på primark... omg!
Känns inte som vi vart borta, för vi gjorde så mycket saker hela tiden och det gick så fort så ah. Men man har ett fint minne i hjärtat iallafall och jag är tacksam för att jag kunde vara där och uppleva det med mina fina vänner :) <3

Kommentarer
» Micke

Oh, va synd att du inte fick shoppat ihjäl dig mer :( Men visst var primark schysst, trots folkstorm? :)

2011-10-12 13:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback