Things go your way

Godmorgon! :)
Magsmärtorna fortsätter, och det verkar vara magkatarr. Så borde egentligen bara ta det cplugnt men så kom jag på att jag måste göra 2 inlämningar för jag vill VERKLIGEN vara utvilad mån-tis. Det är ju måleridagar så det blir ju jobbigt bara det, men sen att fixa allt smått osv inför London blir seriöst jobbigt. Plus körlektion imorgon efter jag slutat skolan. kommer va så suuuuuuuuuuuuuuur.
Surt också att mor min ska på schemadagar tis-ons så hon kan inte säga hejdå när jag åker (jag är en morsgris, jappjapp). :(
Så sketanervös också inför att flyga. Ewa och mormor berättade hur det känns när dom lyfter osv, och nu vill jag fan inte åka med egentligen :O
Men som sagt, ska göra 2 inlämningar nu.
puss <3

Kommentarer
» stora syrran 1

det känns ungefär om när du åker ner för en berg & dalbana så känns det i magen när man lyfter :)



ät inte för mycket på flyget ifall de göra några cirkulationer ovanför någonstans...det känns...

2011-10-02 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback