in the city near Piccadilly

OneRepublic - Good life

Woke up in London yesterday 
Found myself in the city near Piccadilly 
Don't really know how I got here 
I got some pictures on my phone 

New names and numbers that I don't know 
Address to places like Abbey Road 
Day turns to night, night turns to whatever we want


Om 4 dagar. Helvete. OM 4 dagar.

flyga för första gången, åka till en stad med 8 miljoner invånare. Åka till platser jag drömt om. Åh! Så tur att dom gjorde låten 'good life' för den kommer jag absolut lyssna på varje dag jag är där. JAG TAGGAR HÅÅÅRT!!!


Kommentarer
» Minea

Jag vill också till London........



(och vi får väl vara när du kommer tillbaks därifrån istället :D)

2011-10-02 19:14:48
URL: http://mineayumi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback