'de blé piss'

Hejsan hejsan där!
Sitter och avnjuter lite Skittles som jag köpte i London och ångrar faaaan att jag inte köpte mer! Kosta ju bara 40 pence? (tror att det var pence, låter som mer än pennys iallafall. Fattade bara pund, och inget mer när vi var där höhö). Idag hjälpte jag min syster att kolla  upp vad hon behöver på Nordsjö inför mitt projektarbete då jag ska göra om i hennes nya rum (min äldsta systers gamla rum).. tror de kommer bli jäkligt snyggt där inne! :D
Sen funderar jag på att göra en tavla till mitt rum, för timmarna går inte riktigt ihop, allt som allt ska projektarbetet ta 100 timmar. Så hoppas jag får göra detta, för orkar inte göra något mer avancerat än ewas rum hehe ;)
Imorgon blir det 2 lektioner och körlektion - stadskörning! FUCK YEAH
puss
(rubriken var ngt jag sa precis, råkade skriva piss ist för piss och börja asgarva över de)
( NU HÄNDE DE JU IGEN!?!?!? )

Kommentarer
» SANNA

Hej!

Vad händer hos dig? :)



Kramar

2011-10-15 11:49:36
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback