oh happy day... NAAAT

(vet hur extremt sexig jag är, jag menar, kolla på mig bara, shit damn oh hot piece of shiet! )
Vill bara vara klar med detta förjävla rummet, hatar paperstapet för det bubblar sig överallt så fort spackeln kommer på. Hoppas som fan att det blir bra när färgen kommer på imorgon annars kommer jag lacka stort. Då menar jag bigtime.
Längtar som tusan till praktiken, då jag slipper både projektarbetet och skolan, jag menar, hur gött är inte det?? Bara slippa allt i nästan 3 och en halv vecka, fuck yeah. Och samma vecka som praktiken slutar är det jul, awesome!?!?! snart <3
Imorgon - 2 lektioner, ovärt som vanligt, sen hem och jobba. Blir ingen helg för mig inte...tack skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback