Lördagsmys

Efter att ha sovit över hos Maja på fredagen, så hämtade mamma mig vid 11 morgonen efter och hon, jag och mormor åkte till minneslunden för att lägga en vinterdekoration och tända ett ljus för morfar. om ca 2 veckor är det 3 år sen han dog, saknar han som tusan! 3 år, kändes som nyss? är inte det lite konstigt...?
På kvällen blev det tjejkväll med mina två cpn i källby, Sofia och Jessika. Vi myste ner oss rejält och åt godis och kollade på hela mysteriet på greveholm! Bästa julkalendern ever. Men jag är skitskraj för skelettet.. true story. Hatar den.
Sen vid ett tillfälle fick vi nog lite väl tråkigt och gjorde maskar och fjanta ut oss totalt och gjorde en video där vi dansade till LMFAO - Sexy and I know it. :) haha, bästa videon ever!
Imorgon ska jag börja på projektarbetet, puuh. Jobbigt bara jag tänker på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback