"ill wait"

Tänkte att idag skulle jag ta det lite ledigt, för jag har arbetat så hårt med projektarbetet och knappast haft någon fritid. Ne men så ringer läraren vid halv 9 och väcker mig och säger att hon ska komma och kolla på det färdiga arbetet.
Nu är klockan över 14, och fortfarande ingen lärare här. Har väntat i 6 jävla timmar på en lärare som också tjötade hål i pannan på mig och sa att hon skulle skjutsa mig till skolan också efter att hon hade varit här och kollat på rummet, bara för jag ska tydligen designa gymmet i skolan. Men det känns ju lite fail, för jag och emelie ska nog till sockerbruket och måla där, och varför ska JAG då börja på något i skolan, där jag ändå har 1000 andra saker o göra...
Som sagt, ingen lärare här efter 6 timmar, och nu kan hon ju för fan störtglömma att jag åker till skolan och designar något. För om hon ska göra ngt så här dåligt ifrån sin sida då kan jag fan va lika illa tillbaka. Jag är 18, jag beslutar mina egna grejer. Och om jag då står på skolk så skiter jag faktiskt i de. Jag tar fortfarande studenten i vår och skolan är inte precis obligatorisk.
ne nu är jag så sur, och jag har så ont i huvudet. Nästan så jag inte ens vill släppa in henne när hon kommer hit. Varför ska jag vänta 6 timmar på någon som obviously inte sköter sitt jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback