Balklänning - check!!

Sorry att jag inte på bloggat på hela dagen, vaknade rätt tidigt, och har sedan vart på stan med Sofia. Vi kollade i lite affärer och sen kollade vi på balklänningar.
Och jag hittade min klänning! så nu hänger den här hemma, redo att användas juni -12. Haha långt tills dess ;)
Men man måste vara ute i tid som fan! Bild kommer imorgon :D
Fick även  min mobil idag, så ewa satte på ett invinsible shield på den, så nu får jag inte pilla på den för än om typ 12 timmar, så imorgonbitti! :)
aja jag överlever :D
Imorgon ska jag "klä" ut mig, ska till maja på en halloween fest, ska även sminka henne som en angry clown! KOMMER BLI FETTFETTFETT!


Kommentarer
» A N G E L I J N A

snygg klänning :D

2011-11-04 10:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback