Segt med uppdatering

Blir ganska svårt att uppdatera när jag jobbar 9-18, men slänger in detta inlägget idag iallafall!
Kom in lite varor på lagret idag, så fick trixa lite med det, och ställa ut lite i butiken, sen har vi rivit lite mer i "rummet" som ska tapetseras. Fan dom har ju inte rivit tapeter där på århundraden som de ser ut, och tydligen inte sen dom startade nordsjö där, haha! ILLA.
Sen så har jag väl rantat runt, och bekantat mig mer med butiken. Även hjälpt människor idag! wow!..  de gick ju sådär, men vafan man gör ju sitt bästa för att hjälpa iallafall :-)
På lunchen träffa jag lilla Emelie som var en glad chey idag för hon tog bort sin tandställning hon med! :D så nu ska hon och jag gå och smila i några veckor hehehe.
Förövrigt så älskar jag praktiken, dom är så goa i huvudet där :D
Och älskar hur unga tjejer som har barn, döper sina barn till typ JÄTTE OLD NAMN???
Igår var det en som hette Rut.
Idag var det en som hette Ester.
Min syster berätta att hon hörde en unge som hette Kurt.
Vafan är de om... HAHA
En Kurt som passade att heta Kurt.

Kommentarer
» Zacc Johanssen

Helt jävla rätt! Lyssna på nirvana och man blir nöjd ;)

2011-09-23 01:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback