Segaste dagen nånsin

SÅ TRÖTT!!!!!!!!!1!!!!111!
Hade typ, en värd lektion idag. Och den var klockan åtta till nio. Sen en snabbis in på samhällen, men det var väl bara att man skulle plugga till provet, och det gör jag hemma. Sen håltimma till halv 12 typ, då hade jag prov, även fast jag inte ville och kunde, men hon tvinga mig. Tack, You ruined my life typ.
Sen håltimma igen, till 3. Fast runt halv 2 drog jag, Louise och Emma till Lai Thai och käka thaimat, mums! det satt bra igen, haha!
Sen tillbaka till skolan och gå på svenska en timma. Sen sluta vi 4.
Efter det var jag tvungen att sitta på teorin på körskolan tills halv 7. Det var också festligt. OCH NU ÄR JAG HEMMA.
Jag har saknat min säng, jag har saknat allt som har med mitt rum att göra.
buhu. Uppdaterar fan inte mer idag, haha så irriterad och sur är jag!
PUSS ADJÖ

Kommentarer
» Ewa

Muggevigge muggevigge tuff tuff tuff

2011-05-02 20:17:50
URL: http://momentwithout.blogg.se/
» Ewa

Maaaaahogniskrååååå a ruff ruff ruff

2011-05-02 20:18:30
URL: http://momentwithout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback