Ölkyckling

Tjenis!
Målat hela dagen, sen när jag kom hem åkte jag till Maja (som har varit borta i Trässberg hela veckan och målat buhu) och hos henne var det typ grillkväll. Alla drack lite utom jag, jag är nykterist, japp!
Det var trevligt,men kallt, och blev trött så åkte hem...
MEN det bjöds på något rejält ovanligt - Ölkyckling.
Nu kanske ni tänker: aha, kyckling marinerad med öl typ??
Ah fast..nej.
Det var verkligen ÖLkyckling. Ska visa er.
en halvliters öl uppkörd i vaginan på kycklingjäveln.
Så där gör man på landet!
hahahhah... ja.. speciellt.
Sen åt jag och Elin grillade bananer med smält choklad i. Mums!
Nu ska jag sova, verkligen JÄÄÄÄÄÄÄÄTTETRÖTT.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback