Min syster är mitt största fan

Japp det är sant, hon finns där hela tiden.
"Tanya, uppdatera bloggen."
"Uppdatera dåååå"
"Jag har inget att göra, uppdatera Tanya"
Hon är den enda som gnäller när jag inte uppdaterar. Så jag uppdaterar väl då! :O
Försov mig i morse, var ju för jävla trött igår så det fattar jag ju själv. Sen så kollade vi på den där skit filmen "rosens namn", ah den sög. Efter det var det lunch och natur, men vi kunde jobba hemma med naturen så åkte hem. Sen har jag legat och flötat mig i min säng med marabou och kollat på lite serier.
(2 st 200grams marabou för 20 kr på netto, just so you know!! HEHEHE)
Inte mycket alls har hänt idag dvs. Mitt liv är tråkigt.
buhu.
Puss

Kommentarer
» Ewa

I am your biggest fan :M

2011-05-03 19:27:30
URL: http://momentwithout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback