I'm walking on the sunshine.. woooaaa

Sitter i binderisalen nu men när jag skrev rubriken så satt jag faktiskt ute. Fett varmt.. typ 27 grader redan nu :O
Men Emma ( som klätt sig i en långärmad tröja, samt 2 par strumpbyxor och kängor) dog lite ute i solen (damn her) och ville gå in. Även om jag påminde henne igår att ha tunna kläder på sig idag :( buhu.
ville ju sitta ute.
Aja, kom på förut att jag ska till polisen och fixa passet idag, blir ju fint om det tar så lång tid där att det börjar regna och åska ute. Jag cyklar. Fint.
Bara imorgon kvar i skolan sen är det långhelg :D och har bara 2 lektioner kvar idag. Fast jag tror vi inte behöver gå på svenskan mer än att skriva upp oss att vi varit där och samma sak på naturen. Så det är en liten ovärd dag :-)
Jag gjorde klart typ 6 uppgifter igår, 3 från svenskan, 1 från natur och 2 från idrotten... har typ 3 saker kvar nu i skolan - ett prov i svenskan, ett slutprov i samhäll och en uppgift på affärsutvecklingen och allt ska va klart imorgon har jag tänkt :) Blir nog gööör bra
bjuder på en gammal bild från förra året på klassfesten för min gamla klass :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback