G'day mate!

Eller snarare G'nite! haha..
fuuck vad sur jag är över att Sonia åkte ut från Big Brother, fattar inte hur Madde lyckas hålla sig kvar där hela tiden? Hon är ju skit tråkig. Aja, bara Simon vinner så blir jag lycklig! Och fan vad dom demonstrera utanför? Och Rodney ägde sönder Gry. Det var fint!
Måste bara säga hur mycket jag älskar australiensare.
Dialekten.
Hugh Jackman.
G'day mate.
Crocodile Dundee.
Och vem fan älskar inte crocodile dundee liksom? Alla borde gifta sig med en sån gubbe!!
vet att ni vill ha han.
_____________________
Men borde fan sova nu, sov inte alls mycket inatt så det är väl smartast att sova så mycket jag kan. Är fan fortfarande bakis. Jävla vodka slår ju slint på huvudet, skit dryck!!
Puss

Kommentarer
» A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-02 11:54:20
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback