Fick sluta tidigare :-D

Vi jobbade på som fan på Witte och blev klara runt 12, så då fick vi sluta för alla som ska praktisera på målerifirma måste köra ut sina verktygslådor till firmorna.. och en i klassen skulle ha sin i falköping så, vi slutade. Kändes rätt gött med tanke på att jag skulle slutat 4 annars? och nej tack, det hade jag inte orkat :-)
Jo men ja, woho, då gick jag ut ur g-huset till cykeln.. min cykelnyckel har varit lite böjd sen tidigare, men funkat utmärkt. Tro FAN att idag skulle den välja att gå av.. dumma dumma cykelnyckel.
Fick gå och åka buss istället, där rök pengar till en marabou. HAHA
och nu ska jag kolla på vampire diaries, om jag vågar :S vet inte om jag vill kolla på den än haha, vill inte vänta så länge tills säsong 3 :(

Kommentarer
» robin

kollade precis på sista avsnittet........ omg...... hahaha vill lägga mig i fosterställning

2011-05-13 16:38:34
URL: http://www.robinsmedman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback