Emma Gästbloggar!

TJA EMMA HERE, och gästisar på Tanyas Blogg.
Men nu är det vad Jag vad ska jag skriva..?
Hur grym jag är?
Hur mongo Tanya är?
Hm..
Eller ska jag vara allmänt sneell...?
Shit vad svårt.
Världens smästa på svenska med så you guys knoow.
Hihi
Som ett Frö från ett träd sa engång.
- Alla kan vi inte nå toppen.
Eller som jordekorroren sa:
De här kallar jag nötter.
Anyway, Jag talkar med henne nu på skype trevligt på en Lördag!
Jupp.
Tänkte avsluta med en låt som Tanya sjungt det senaste här på kvällskvisten.
<----
Gullig bild på mig Tanya och Stajna som fick vara med på ett hörn för hon ser ut som hon ätit citron!
Tack för maaay alla fans....
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback