Överby, Trollhättan

Nu är jag hemma! Fett skönt vill jag lova, men har fått lite ont i huvudet, ajaj :(
Vi hälsade på min syster och hennes kompis som bor i Thn för tillfälllet när dom praktiserar och så åkte vi till köpcentret där och kollade runt. Köpte den dära skinnjackan från Bikbok, den såg awesome på !
Och creds till tjejen i kassan på bikbok, jag har nog aldrig träffat en mer trevligare anställd när jag köpt något. Hon undra typ hur läget var, och prata om våren och hon var verkligen jätteglad! Verkligen glatt bemött blev jag :-)
Sen så gick jag in på Cubus och fyndade ett par aaaasfina påfågel örhängen ( dom som känner mig vet att jag aldrig använder örhängen typ ) men dom här var svinfina! så dom lär jag använda sönder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback