Justin bieber filmen i efterhand....

Har nog upplevt den värsta grejen i mitt liv? Gick ju på Justin Bieber - never say never
med maja.. och ah. Det var typ massa 8-14 åringar där inne som skrek så fort JB visades på skärmen, och ah, när han var topless så skrek dom lite extra mkt. Visst han är inte ful men fan, han har ju ingen vidare vältränad kropp, dom skrek i princip åt revbenen när han tog av sig tröjan. Dom stack ut så mycket så det stack i mina ögon </3 det sved.
Var seriöst nära på kasta en flaska, mina skor.. ja vad som helst på dom här småtjejerna, och var tvungen att skrika håll käften minst 15 gånger. Filmen var helt okej, men alla skrikande fansen gjorde det så mkt värre. Fedt mkt värre. Om jag hade kollat på den ensam kanske den hade vart bra.
Ah men ne. Fuck no. INTE INTEEEEE IGEN.
Var lite fint dock när Jaden Smith (will smiths son) var med i filmen, han är så söt så man vill ju bara plocka ner honom i fickan och springa, aw sötboll!
Dock var det lite fint med några tjejer i filmen, särskilt dom feta kineserna som stod och grät, det var liksom, lite extra fint på något sätt. Eller när JB var i sin hemstad och gick fram till en tjej som spela fiol på gatan, hon måste vart typ 10-11 år. hon hade iallafall FETASTEEEE JÄVLA KANINTÄNDERNA I VÄRLDSHISTORIEN! jag skojar inte, jag grät nästan av skratt. dom var enorma. Sen stod hon där helt oberörd när han prata med henne o hon ba helt blond: ....are you Justin Bieber?
( fick en liten extra fin klang pga hennes kanintänder var utanför läppen )
Ne klart det inte är justin bieber, det är michael jackson. Dumhuvud.
nu orkar jag inte bry mig mer om den här filmen, kommer drömma mardrömmar. fitta. äckel.


Kommentarer
» kurdisk muslimsk tjej <3

förlåt om jag kanske redan frågat ska vi följa varandra på bloglovin ?=) KrAmSiSaR <3

2011-03-24 13:56:46
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback