Japanska skämt -

Elaka skämt om japan just nu som jag hitta på flashbacks forum... elakt som fan, men ah, jag måste ju erkänna att jag fnissa lite..
iallafall:
"Tråkigt med tsunamin, men det kommer ju iallafall strålande nyheter från Fukushima!"

"Jag sökte jobb där som radiopratare, men de hade redan så många radioaktiva."

"My Japanese girlfriend just broke up with me, it's ok though, there's plenty more in the sea."

"Jag talar flytande japanska"

"Calling a japan on the phone: "How's it shaking?" "

"-Knock Knock! 
-Who's There? 
-Sue. 
-Sue who? 
-SUE NAMIIII!"


"Dags att passa på och köpa bostad i Japan, en villa med havsutsikt kan man få till ett vrakpris."

"Etta på hitlistan i Japan just nu: Under Ytan med Uno Svenningsson,
har fått rapporter om att även Sean Banans "skaka rumpa" har blivit en hit där borta också."
Jag hoppas verkligen att allt hemskt som händer nu slutar, börjar fan bli skrämd av allt. Och min tanke går till dom drabbade.

Kommentarer
» jackeboooiiieeee

hahahahahahahahhaha!!!!

2011-03-23 13:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback