Eric Saades fördel i eurovision...

Ja, jag har inte lyssnat på hans låt förän nu, och den sög ju, allvarligt talat. Det är som att en 12åring skulle skriva den.
Men Eric Saade kanske har en fördel i eurovision.. om det är många 12åringar som kollar så kommer dom ju definitivt rösta på honom pga hur jävla snygg han är, för det måste vi ju erkänna, att han är ju rätt så jävla good-lookin'.
Som när han var här i Lidköping i somras och skulle ha en konsert i stadsparken, det var väl runt 500 12åringar och yngre som stod och illtjöt och ba; ERIIIIIIIIIIIIIC (L)
Jag stod bara där.
Kollade på dom stackars barnen. Vinkade till Eric, fick en vink tillbaka. Inte fan står jag och tjuter för de :DD
________________________________________
Har precis kollat på Stormbreaker, alex pettyfer, mums. Där har vi någon jag skulle tjuta åt, omnomnooom!
Eller kanske inte tjuta, men defintivt gifta mig med. Ohja..
Men nu ska jag iallafall kolla på I am Sam, tänkte jag. Har inte kollat på den filmer heller på evigheter, och jag känner för att ha en liten fin tårögd stund till en bra film :)

Kommentarer
» malin

åhå! i am sam. den är så fin den filmen.

fast du får nog inte en liten tårögd stund, du får nog en lång tårögd stund för den filmen gråter man till hela tiden. haha

2011-03-14 18:36:54
URL: http://anemenone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback