Vad vuxen jag känner mig

Tjena tjena mittenbena!
Idag knallade jag och mamma lite på stan, fick med mig hem en superfin ljuslykta från hemtex, jag vet, jättevuxet att köpa sånt och grejer.. men den var lite så där kusten-aktig och mitt rum ska ju vara så! så tänkte att den passar nog perfekt på mitt bord :-) sen köpte jag en bh med för det dyra priset 249 kr! jävla rån säger jag bara men det behövdes, min rygg tar lite stryk av dom andra... ska ut och kolla efter mer bhar någon annan dag.
Sen pysde alla iväg på kalas för moster som vi firade hemma hos min kära mormor :) Där bjöds det på smörgåstårta och en suuuupersmarrig marängsviss som jag, min syster och min lillkusin Jonas byggde ihop!
Har kört lite idag med, jätteskönt, tyckte jag körde megabra! så kanske vågar boka in en körlektion snart??  Blir ju bara så nervös av att tänka på att jag ska köra med någon jag inte känner, kanske failar totalt liksom...
har förövrigt låtit min syster installera wow på min andra dator.. illa. Är jag en sån  snäll syster verkligen? haha ojojoj... men använder den ju typ inte sen så kanske jag ska sälja den till en av pappas kompisar.. för jag tror jag ska köpa ut min lilla macis <3
den var enorm!! och var lager på lager med allt sånt där som behövs.
sockerbomb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback