Vad fan har jag gett mig in på?

nämnde förut till pappa att jag vill ha en sparkdräkt, en one piece. Fast från Gina Tricot då.. jag är ju en stackars fattig student, kan ju inte bara kasta bort alla hundralappar så där!
Jo blev iallafall lite förälskad när jag för första gången idag ( ja jag är helvetes seg med att testa en sparkdräkt! ) testade en marinblå sådan på gina.. åh, stod där och ville inte ta av mig den.
Kom hem och frågade pappa om jag kunde klippa gräset i sommar för 500 kr, men nä, då svara han: det kan jag göra gratis ;)
så hepp, de sket sig.
Och sen pratade han med en snubbe på vår gata som ville ha sin skorsten målad.
och jag skulle få typ 500 kr för det.
För det första: HELL YEAH
för det andra: jag är höjdrädd.
inte okej, inte okej. Men någon gång måste man ju försöka att övervinna rädslan.. men fan HAHA ååh. Jobbigt.
ser ut som att man har en pung eller ett rejält hängande paket där nere.

Kommentarer
» Ewa

Du är en pung

2011-06-01 22:08:01
URL: http://momentwithout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback